Waarom wordt het Hyves-logo niet getoond op het bord "Daar kun je mee thuis komen"?

Hyves is een levendig platform met miljoenen gebruikers.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
levendig? HAHA
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nou precies, vier/vijf jaar geleden was het levendig, nu is het dood!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je moet wel 13 zijn voor facebook...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Omdat de gemiddelde Hyver achterin de auto zit ipv achter het stuur......voor hyves hoef je dus niet naar een P

Het beste antwoord

Hyves is een aflopende zaak, ze hebben helaas de snelle ontwikkeling van de social media niet bij kunnen houden. De doelgroep van Hyves zijn jongeren, maar na onderzoek bleek dat hyves vooral door dertigers wordt gebruikt. Daarnaast:

- Verleden jaar werd er een record verlies geboekt van 36 miljoen euro
- Het hoofdkantoor staat al te huur
- Hyves heeft een laatste kans gekregen zich te bewijzen, er werd echter al aangegeven dat de achterstand op facebook nooit meer ingehaald kan worden.

Als ik het zo allemaal lees, dan denk ik dat Hyves niet lang meer zal bestaan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is een opsomming van feiten maar geen antwoord. Ik zal hem snel sluiten anders krijg je weer aftrek van punten.