Hoe de klok van een Fiat Bravo (> 2007) veranderen?

Heb er al uren naar gezocht, maar vind geen manier om de klok te wijzigen van m'n Fiat Bravo. Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's
3.5K

Antwoorden (1)

Via de gebruiksaanwijzing vanaf pagina 22 kan je het uur de klok wijzigen.

Opmerking
Bij de knoppen "afbeelding opstaand driehoekje met de punt naar boven" en "afbeelding van omgekeerd driehoekje met punt naar beneden" hangt de werking van het volgende af:
– binnen het menu kunt u het menu naar
boven of beneden doorlopen;
– tijdens het instellen kunt u de waarde
verhogen of verlagen

Lees eerst nog eens de gebruiksaanwijzing vanaf pagina 22 dan merk je dat de klok via menu A kan gewijzigd worden.

Indien dit alles té ingewikkeld lijkt voor jou dan raad ik je aan om naar de garage te rijden, je bent vast niet de enige die hulp kan gebruiken bij dit soort zaken ;-)

Liefs en veel Succes ermee!