Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Op mijn auto stond op het dashboardschermpje "generator werkstatt". Mag ik nog met mijn wagen rijden ?

Hij viel ook af en toe stil en krijgt soms precies geen benzinetoevoer meer. In ieder geval moet ik zo snel mogelijk naar de garage.

14 jaar geleden
in: Auto's
2.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Dan heb je vast een auto van de VW-Gruppe... ;-)

Het is inderdaad zoals je zegt: je moet snel contact opnemen met de garage. De elektronica heeft een probleem geconstateerd dat moet worden verholpen.

Of je nog naar de garage mag rijden, en of je je snelheid of je toerental daarbij moet begrenzen, dan wel of je je moet laten afslepen (vermoed van niet) - dat lees je in je instructieboekje. Daar staan al die meldingen in, met een uitleg van wat je nog mag en hoe snel je aktie moet ondernemen.
(Lees meer...)
Cryofiel
14 jaar geleden
Zelf eerst even een reset van je auto doen,min pool v/d accu even loshalen,dan een paar minuten wachten,weer aansluiten en weer eens starten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding