Waarom zou de mediamarkt auto's gaan verkopen?

Ik snap om winst te maken maar waarom zou de mediamarkt dit risico nemen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Dat heet ondernemen, en dus ondernemingsrisico .

Tja en waarom nu sinds gisterenbij de Hema samenlevings contracten en testamenten?

Om geld ...en monopolie te bemachtigen.

Toegevoegd na 7 minuten:
Bovendien, heeft de mediamarkt al de macht van de grote bezoekersaantallen, en komt er daar met de rest verkoop toch wel brood op de plank.
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Door een dergelijke dubieuse actie zet mediamarkt zichzelf weer op de kaart. Iedereen praat erover en dus heeft mediamarkt zijn doel berijkt. Dit is pure marketing. Zelfs als ze geen directe winst maken op de auto's hebben ze hun doel berijkt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoe is het starten van het verkopen van een ander product een dubieuze actie?