Is het normaal dat een officiele BMW dealer een BMW verkoopt aan een garagehouder die deze BMW nu in de verkoop heeft?

Wij hebben belangstelling voor deze auto, maar zijn bang voor een 'kat in de zak'

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Ja , veel inruilers worden aan de handel doorverkocht . Vaak net wat ouder of wat meer km . Check de km stand dus in combinatie met service boekje data enz . Dus ga daar even rustig mee zitten en kijk of dat klopt dus niet in eens een rare sprong . Is het boekje weg ! Dat is iets verdacht ! Is dit een auto Vd nationale auto pas ? Dus is de historie echt te checken . Doe een Anwb aankoop keuring , vraag originele Bovag garantie . En voor dat garantie afloopt weer een keuring bij de Anwb . Deze dingen kosten je wat moeite maar kunnen een hoop problemen voorkomen . Kloppen deze dingen niet of wil de verkoper daar niet echt aan mee werken koop de auto niet . Zeker als je zelf er geen kijk op hebt , succes