kan men ook slaap rijden?

zoals slaapwandelen maar dan met de auto

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's
1.7K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn schoonmoeder doet niet anders :)

Het beste antwoord

Zelfs zoveel mensen, dat er een campagne voor is geweest: www.wordgeenslaaprijder.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

er zijn er bij die het proberen,maar worden tegen een boom wakker...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dat kan wel degelijk!

Je kunt nog veel meer dingen doen in je slaap, zoals sex hebben, mensen vermoorden, eten en schilderen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan zul je eerst moeten slaapwandelen om vervolgens te kunnen slaap rijden. Denk dat het een kort ritje wordt.

Ik heb weleens gehoord van mensen die de vreemdste dingen doen tijdens het slaapwandelen. Dus het zou zomaar kunnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
soms raak je intrance of gehypnotiseerd als je langdurig achter een stuk aan het rijden bent dus ja slaaprijden bestaat
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zou idd wel kunnen maar dan ligt het eraan,waarop.
In een automobiel lijkt me het al heel lastig, dan moet je zo veel handelingen verrichten,waar je bij na moet denken,alhoewel er wel mensen zijn die ook bij het wakker zijn niet nadenken, wanneer ze een auto besturen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een paar jaar geleden las ik over een man die naar zijn auto slaapwandelde, en daarmee in zijn slaap naar het huis van een familielid reed. (Wat de precieze familieband was weet ik niet meer)
De route zat zó in zijn geheugen gebrand dat dat gewoon zo even kon.
Hartstikke gezellig, op slaapvisite.

De man had een reservesleutel waarmee hij in zijn slaap de deur opende.
Hij slaapwandelde naar binnen, waar hij het familielid vermoordde, ook in zijn slaap.
Daarna slaapwandelde hij weer naar buiten, waar hij in zijn auto slaapstapte en terug naar huis slaapreed.

De volgende dag, toen hij wakker was, werd hem verteld dat het familielid vermoord was.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit heeft de man in kwestie beweerd in de rechtzaal. Maar of het ook echt waar is? Dat valt te betwisten!
rebecca
14 jaar geleden
jah bewijs dan maar eens dat je echt aan het slapen was
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet het niet zo goed meer, maar volgens mij viel dit te bewijzen en is de man vrijgesproken. Zijn familielid had hem geprobeerd wakker te maken, wat je ook nooit moet doen bij een slaapwandelend persoon, waardoor hij erg agressief werd en hem/haar uiteindelijk dus vermoordde.
als ik slaapwandel doe ik van alles.
ik kleed me aan, ik zet koffie, doe lampen aan en zet ramen open.
gelukkig heb ik het huis nog nooit verlaten terwijl ik slaapwandelde, maar ik kan me voorstellen dat je het zomaar doet.
ik denk wel dat het gevaarlijke situaties op gaat leveren, zeker als je wakker wordt terwijl je rijdt.
14 jaar geleden
Ja hoor dat kan makkelijk.
zie deze filmpje bijvoorbeeld.

http://www.youtube.com/watch?v=k9Y0WE0tKtM