Mag je als een 16-jarig een Ferrari showroom binnengaan zonder volwassene erbij ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Bij de meeste dergelijk luxe dealers als Hessing en voorheen Kroymans moet je van te voren een afspraak maken.
Het is echter een bedrijven terrein en de eigenaar mag je weigeren. Meestal zullen ze dat niet doen mits dat er een klant binnenkomt. Een klant die op het punt staat zo'n 3 ton uit te geven voor een nieuwe auto zit meestal niet echt te wachten op een 16 jarige die autootjes komt bekijken. Hier heb je beurzen als de RAI voor.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat denk ik ook... +1

Andere antwoorden (2)

Dat ligt er aan of de showroom eigenaar je binnen laat. Die bepaalt wie er wel of niet over de drempel mogen komen. Het is namelijk geen openbare ruimte.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarom zou een showroom geen openbare ruimte zijn? Is deze dan alleen voor mensen met een hoog vermogen? In dat geval zou hij niet echt openbaar zijn. Kan me voorstellen dat ze een ventje van 16 jaar liever zien vertrekken (omdat hij niks te investeren heeft), maar weigeren kunnen ze hem niet, volgens mij...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heszelfde is als bij een kroeg, hier kan de eigenaar ook mensen weigeren, je moet het zien als een huiskamer. de eigenaar van het pand bepaald wie er in zijn huiskamer mag komen. Vandaar dat de eigenaar mag weigeren of een specifiek deurbeleid mag hebben.
Ik zou niet weten waarom niet, zolang je geen bivakmuts op hebt, en een zware knuppel in de hand.
Ik denk dat er wel meerdere jongeren komen voor folders, of met het smoesje dat ze er een schoolopdracht over gaan maken.
en de 16-jarige van nu is de potentiele koper voor de toekomst