hoe zet t1 en t2 apart volvo xc90?

beste mensen

thuis hebben wij een volvo xc90 staan en op het dashbord staat t1 en t2
dit is de kilometerteller maar hoe kan ik deze tellers apart van elkaar zetten.

gr

richard

Toegevoegd na 23 uur:
hier bedoel ik mee ze tellen allebei hetzelfde als de ene 700km heeft gereden dan heeft de andere teller dat ook
hoe kan ik ze afzondelijk tellen van elkaar

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's
1.1K

Antwoorden (1)

Je moet op het dagteller resetknopje wat je normaal reset met lang indrukken nu 1x KORT indrukken dan kan je switchen tussen t1 en t2.