Is SMS parkeren mogelijk in het centrum van haarlem? Heb ergens gehoord van SMSParking.nl weet iemand meer van?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (3)

Je kan in Haarlem gebruik maken van Yellowbrick, dit is een combinatie. Voor de info zie onderstaande link.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Park on line werkt ook in Haarlem. De code voor heel Haarlem is 001.
Kijk op de site van prk on line voor de details. Persoonlijk vind ik het erg makkelijk werken.
Je belt park on line en geeft dmv je toetsen het nummer van de betaalpaal in. (In Haarlem allemaal 001 zoals ik al had vermeld). Voor de rest volg je de gesproken instructie. Kind kan de was doen.
Ga je weer weg dan bel je weer park on line en volgt de instructie. Je betaalt alleen de geparkeerde tijd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dat kan. Gebruik Google en je bent er zo!