Wat is , gebaseerd op feiten (verbruik ,afschrijving , rijeigenshappen enz) het beste Duitse premiummerk (BMW Audi Mercedes?)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

ik kan je verwijzen naar de duitse website: http://www.internationalstudentsclub.org/en/international_business/111.html?infoView=23341

Daar geven ze aan dat 'Wertvollste deutsche Marke ist Mercedes Benz. Sie wird von Interbrand auf 23,8 Milliarden Dollar taxiert und schaffte es damit auf Platz 8 im Gesamtranking.'

Oftewel: Het meest waardevolle merk in Duitsland is Mercedes Benz wat 23,8 miljard dollar waard is. Een 8e plaats in de wereld. De waarde van een merk wordt bepaald door het succes van het product end e bijbehorende omzet. Dus om basis van merknaam waarde stem ik op mercedes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Er is geen betere van de drie, maar is meer een image wat aan de merken hangt. Je koopt geen vervoermiddel maar een beleving
Mercdes=conservatief
BMW = sportief
Audi=Yuppenbak
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat kun je niet op merkbasis zeggen. Ieder merk heeft mindere en betere modellen. De grotere modellen schrijven harder af en verbruiken meer dan de kleinere, maar dat zal geen verrassing zijn.

Ik ben persoonlijk fan van BMW, een 3 serie met 6cylinder motor is een feest om in te rijden en niet heel veel duurder dan een 4cylinder. Profiteer ervan zolang het nog kan, want alle merken zijn aan het 'downsizen'. Volgende generatie 3 serie komt met 4cylinders en alleen de 335 zal nog een 6cylinder zijn. BMW is ook de enige met achterwielaandrijving en dat maakt m speciaal t.o.v. de rest.
paulus811
14 jaar geleden
paulus811
14 jaar geleden
Hmm nee je hebt gelijk. Met name de kleinere mercedesmodellen (C en CLC) hebben achterwielaandrijving en soms vierwielaandrijving.
Op alle punten Audi.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
paulus811
14 jaar geleden
und warum?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat schrijf je?