Kan een LMM van een TDI Transporter ook een beetje stuk zijn?

Zijn die dingen stuk of niet, of kunnen ze ook minder goed gaan werken. Die van mij gaat al 230000km mee.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
1.5K

Het beste antwoord

Een beetje stuk gaat niet naar mijn idee.

Het is een draadje op een plaatje waar alle lucht langs loopt. Het draadje wordt door stroom door te voeren op een vaste temperatuur gehouden. Als er meer lucht langs stroomt zal deze kouder worden en zodoende zal er meer stroom toegevoegd worden.

Als bij een auto de luchtmassameter kapot is is vaak het draadje doorgebrand of op een andere manier versleten en dus onderbroken. Het lijkt mij dus sterk dat deze een beetje kapot kan zijn.

Mogelijk dat er een andere unit in het luchtinlaatsysteem kapot is..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat kan zeker maar bij vw is het meestal goed merkbaar als die stuk is dan gaat hij inhouden etc als je de lmm stekker los trekt en hij rijd dan goed dan is die bijna op zeker stuk (de ecu stelt dan vervangende waarde in) ook vaak voorkomende storingen zijn magneet regel klep van de turbo defect, kabel boom van de pompverstuivers (tip: actronics heeft verbeterde vervangings lmm voor o.a vw)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ga de stekker es ff los trekken. Thx
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar let wel dat dat alleen een duidelijk test is als de auto echt niet lekker rijd. Ze zijn best duur die sensors dus dat je niet zonder resultaat er een vervangt want het zijn ruil onderdelen dus oude moet je inleveren en elektrische delen ruilen ze nergens om. Of je moet een dealer vinden die bereid is om je er te laten proberen maar dat doen ze vaak alleen bij garages waar ze goede banden mee hebben dus als particulier lastig