Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik mijn mobiel op de cdr 2005 aansluiten zodat het geluid door de auto speakers komt?

Hallo,

Wij hebben een oudere opel meriva, ik zou graag mijn mobiel willen aansluiten op de radio cdr 2005, ik zie echter geen aux input nu moet ik wel toegeven dat ik er niet zeer veel verstand van heb.

In de handleiding word heel vluchtig gesproken over de mogelijkheid van een "external source unit".

Hierover staat het volgende:

"An external source unit can be connected to the CDR 2005 (e.g. mobile phone, navigation system, ect.).

To be able to use any of these units they must be connected to the CDR 2005 by a vauxhall dealership."

Verder staat er niks over hoe je dit moet doen.

Alvast heel erg bedankt,

Mvg,

Roy

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
4.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je zou een Parrot carkit kunnen installeren. Dan kun je, behalve handsfree bellen, je telefoon aalsuiten met een draadje of muziek streamen via Bluetooth.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zoiets zou perfect zijn, ik heb gekeken hoe dit moet maar ik denk dat het beter is om dit te laten doen door iemand met verstand hiervan. Hoeveel zou dit ongeveer kosten om door een garage te laten doen? Ik hoef op zich alleen maar te kunnen verbinden met een draadje.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding