heeft het zin om mij Sorento met 138 PK en een koppel van 196 NM te tunen naar 150 PK met een koppel van 220 NM?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (2)

Het is geheel aan jou zelf om te bepalen of het tunen voor jou financieel en emotioneel waardevol is. Je wint er zo'n 10 % vermogen en trekkracht mee. Dit is wel voelbaar als je al je trekkracht gebruikt.
jc54
11 jaar geleden
Die zal iets vlugger optrekken en een beetje hogere snelheid halen.
Tenzij u op circuit gaat rijden heeft het weinig zin door de max snelheid op de wegen.
Het nadeel is dat u ook meer wegentaks gaat betalen.
De keuze ligt dus geheel bij u of het zin heeft of niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
"Het nadeel is dat u ook meer wegentaks gaat betalen."
In Belgie. (In Nederland is er geen relatie tussen vermogen en belasting)
Wat wel voor beide landen geld is "meer brandstof" :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En meer slijtage