De carrosserie van mijn BMW is lichtjes beschadigd, zie foto, iemand enig idee wat dit zal kosten om te repareren?

Hallo

De carrosserie van mijn BMW 118d is lichtjes beschadigd, zie foto...

Iemand enig idee wat dit zal kosten om te repareren?

Kleur v/d wagen: grijs

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
1.4K

Antwoorden (2)

Hallo Mambalgin,

Het betreft hier een scherm en portier uitdeuken+ spuiten incl. de-montage buitenspiegel, handgreep,snorlijst en knipperlicht.
De prijs zal rond de 700/800 euro liggen.

Groeten Leonard
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beste Leonard, vanwaar ben jij? Enig idee waar ik dit in het Belgische Limburg kan regelen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hallo Mambalgin, dit kun je regelen bij ieder autoschadebedrijf /autoschadehersteller bij jou in de buurt.
Succes ermee
Blijkbaar moet je niet naar de opelgarage van Leonard! Ik denk dat je met uitdeuken zonder te spuiten de plek niet 100% weg krijgt maar grotendeels wel. Kosten zijn wel laag: +/- 100-150 euro. Een betere oplossing is spot-repair. Dat kunnen ze voor je huis doen en kost in jouw geval ongeveer 250 euro.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beste Koekie987,
In mijn prijs ga ik ervanuit dat de klant er niets meer van wil zien, en garantie op de reparatie heeft.
Met uitdeuken zonder spuiten(restylen) zal het scherm enigszins netjes worden, maar het portier niet (portier is op de schadeplek grotendeels dubbel ) Dan is de klant weliswaar goedkoper uit, maar blijft de plek toch een doorn in het oog.
Een spot-repair die ze voor de deur doen zal ook niet echt fraai worden met al de regen en wind ! Bovendien vind ik de plek te groot voor een spot-repair (rekening houdende met schuren/grondlak etc) en dan nog het risico lopen dat er een vlek inkomt.
Als de vraag was : waar kan het goedkoop had je enigszins gelijk gehad, maar dan had ik hem naar een turkse garage gestuurd.. Groeten Leonard