Waarom fluit mijn turbo 320d

Ik heb pas mijn turbo vervangen en nu fluit hij als ik gas geef en als ik loslaat gaat hy weg en op snelweg trekt hij niet meer op als eerst hij trekt wel gewoon als ik plank maar bijvoorbeeld als ik aan een snelheid wil komen dan moet ik meer gassen dan voor het vervangen van mijn oude turbo wat kan hier van het oorzaak zijn?
ik heb gehoord dat het kan zijn dat er een lekke slang is die van de turbo naar de intercooler gaat maar die kost al rond de 100 euro dus wil ik het zeker weten?
Iemand onlangs ervaringen hiermee?
Wat kan het zijn als het niet van de slang is ? Dus ik wil zeker zijn of dat het probleem is.
Betreft om een bmw320d touring 2001 facelift

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (1)

Het kan ook een slangklem zijn die niet goed vastzit. Dan krijg je luchtlekkage langs de slang.
jc54
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dus als er bijv een slang lek is of niet goed vastzit kan dit ervoor zorgen dat hij fluit ? En niet meer optrekt als eerst ? Hij trekt gewoon wel netjes op maar niet net als eerst
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja ergens valse lucht lijkt het ! Koop niks voor dat je het zeker weet .