Waar kun je op internet zien of je in een bepaalde straat gratis mag parkeren?

Parkeertarieven worden steeds hoger en een korte wandeling kan geen kwaad.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
1K

Het beste antwoord

Via Google Maps of gewoon via Google zoekmachine de trefwoorden "Gratis parking in (naam v/d stad)" intikken heeft altijd geholpen bij mij :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat werk echt voor geen meter!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jawel, bij mij werkt het altijd! En een beetje respect zit er blijkbaar niet in bij u zeker? Als de topicstarter wat meer uitleg geeft kan ik het zelfs bewijzen...