Dit verschilt per auto maar een diesel of LPG is het interessantst.
Maar pak je een oudere auto met minimale afschrijving, ben je misschien meer kwijt aan onderhoud maar dat is geluk hebben.
Verzeker je je auto WA of juist beperkt casco (misschien heb je wel nooit ruitschade). En hoeveel schadevrije jaren heb je?
Fluctueren de brandstofprijzen in de toekomst nog zo erg.
Moeilijk te zeggen.

Ik rijdt in een Audi A3 diesel, ook rond de 25.000 km per jaar. Heb 2 schadevrije jaren (en jonger dan 24), en ik betaal rond de €300,- per maand. Maar je moet onderhoudstechnisch wel geluk hebben en dat heb ik tot op heden niet echt

Toegevoegd na 2 minuten:
Ook je postcode maakt een verschil. Dit verschilt met de wegenbelasting, maar ook in de verzekering. Een ongeluk in flevoland komt natuurlijk minder vlug voor dan een ongeluk in Amsterdam.
Er zijn zoveel facetten je wilt eigenlijk niet weten wat een auto kost per jaar want je schrikt er behoorlijk van