is er een Duitse RDW site waar je informatie over een auto kan zien ?

Bij rdw.nl kun je informatie zoeken over een auto. Bijvoorbeeld wanneer de APK verlopen is en of een auto gestolen is of niet. Heeft Duitsland ook zo'n site ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
24.9K
jc54
11 jaar geleden
Als dat al ergens geregistreerd staat, dan zal dat bij de TüV zijn. http://www.tuev-sued.de/home_de Dit is de instantie die de keuringen in Duitsland uitvoert.

Het beste antwoord

Het is in Duitsland niet zo dat je met een kenteken informatie op kunt vragen.
Het nummerbord is aan een persoon en niet zoals in Nederland aan een auto gekoppeld.
Informatie over een specifieke auto krijg je alleen via het chassisnummer, en het BKA geeft je daar geen informatie over. (heeft met criminaliteit te maken)
De enige informatie die je kunt krijgen zijn via de autopapieren. Daar staan het aantal eigenaren, eventuele ongevallen en dergelijke op vermeld. Je mag er van uitgaan dat de kilometerstanden in Duitsland altijd juist zijn. Berdrog hiermee is in Duitsland strafbaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Deze dienst heet in het Duits Kraftfahrt-Bundesamt, mischien kun je hier iets mee, veel succes...!!!