hoeveel kost je rijbewijs B in 2013?

Ik heb begrepen dat het CBR de prijzen gaat laten dalen.
We gaan er van uit dat ik naar Rijschool A ga
Rijles per uur = €42
10-rittenkaart = €400
Aanvraag praktijkexamen €250

ik heb +/- 15 lessen nodig

Nu wil ik weten met deze kosten en prijzen vanaf 1 Januari wat ik aan de andere dingen ga betalen ( Tussentijdse toets - Theorie etc)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
1.4K

Antwoorden (2)

Tussentijdse toets is niet nodig maar kost je 90,90

Theorie kost je iets meer dan 25 euro bij een klassikaal examen.

Alles in de bron.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
waarvoor dient die TT toets dan ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij uw opleiding voor het praktijkexamen personenauto (B), personenauto en aanhanger (BE) en verkeersdeelneming voor de motor (AVD), kunt u uw vorderingen testen met een tussentijdse toets. De toets is een rijtest die verloopt als een echt examen. Het is een goede gelegenheid om alvast te wennen aan het rijexamen en om eventuele nervositeit weg te nemen. Niet nodig dus voor zo'n zelfverzekerd iemand als jij die nu al weet maar ongeveer 15 lessen nodig te hebben ;)
In onderstaand overzicht staan de kosten voor producten en diensten van het CBR in 2013. Vanaf 2013 zijn alle CBR-tarieven vrijgesteld van btw. De prijzen zijn exclusief de kosten van de rijschool. De kosten van de rijschool bevatten wel btw.