Ik ben op zoek naar de kleurcode van mijn Peugeot 206. Kan de kleurcode nergens in de auto vinden?

Is het mogelijk dit op een andere manier te achterhalen?

Toegevoegd na 5 minuten:
Kleurcode staat niet onder motorkap, zijkant linker deur of de achterbak.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
7.9K

Het beste antwoord

Een paar opties:

- Bij de banden sticker staan 4 letters, dit is je kleurcode

- Elke dealer kan heel eenvoudig de kleurcode achterhalen met je chassisnummer en een lakstift leveren

In de 1e bron staan alle kleurcode's van Peugot.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het staat dus niet bij de bandensticker in de linker deur! Vandaar dat ik de vraag hier stel.. De peugeot komt uit 2000. Kan ik daarvoor gewoon een dealer bellen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, m'n bumper ligt eraf, dus dat zal niet gaan :), maar ik ga dan even bellen! Thanx
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Peugeotdealer heeft het voor mij opgezocht adhv het chassisnummer.

Andere antwoorden (2)

onder de motor klep van de auto zit een plaatje met gegevens er op daar staat de kleurcode ook bij als het goed is
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bekijk de afbeelding.
Bij Peugeot moet de kleurcode op een van de volgende plekken staan:
Ook kun je eventueel in het instructieboekje kijken.