wilde mijn auto starten maar die starte niet meer. hoor niks klikken toen ik de sleutel omdraaide. lampen doen het zonder sleutel wel nog hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (2)

Vermoedelijk een kapotte startmotor.

In ieder geval slaat het sartrelais niet in waardoor de bendex niet in het vliegwiel slaat en de startmotor niet kan draaien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de startmotor had ik 1 jaar geleden vervangen dus lijkt me sterk dat dit het is.. als ik de sleutel omdraai voel ik ook geen weerstand. en normaal als ik de sleutel uit het contactslot haal gaat alle dashboard verlichting uit! maar nu blijft het olie lampje en het koelvloeistoflampje branden! toch bedankt voor je mening!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ook die lampjes worden uitgeschakeld door het startrelais op de startmotor, duidelijk dat daar het probleem zit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke hartstikke bedankt! zal die dan nog maar eens vervangen!
Kan ook nog de startonderbreker zijn die in de sleutel zit.