Hoe zijn de wegen vandaag in België, wat betreft de gladheid?

Ik moet vanavond door België heen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's
1.2K

Antwoorden (3)

je kunt even op deze site kijken
voor actueel wegen nieuws in belgie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je moet, dan moet je. Dan zou ik me geen zorgen maken door naar de berichtgeving te luisteren. Ik zou wel heel vroeg weggaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is hier minder dan één centimeter sneeuw gevallen en ik zie de auto's op dezelfde snelheid rijden dan giseren.In Limburg schijnt het verkeer trager te verlopen.Ik veronderstel dat de strooidiensten hun werk gedaan hebben.Toch maar iets vroeger vertrekken als je ergens moet zijn, ga ik nu ook doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waar is hier? Ik neem aan ergens in België, maar waar ongeveer?