ik heb mijn autosleutel kwijt, het is aygo bj 2011 .wat moet ik doen ? had geen reserve.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
3.7K

Antwoorden (4)

Heel goed zoeken.
escape
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb al twee dagen overaal gezocht maar kon niet vinden
escape
11 jaar geleden
Tja, dat had je er niet bijverteld.
Dan heb je nu een probleem. Het werkt alsvolgt: je belt de dealer, die kan via het chassisnummer een nieuwe sleutel bestellen en als je geluk hebt kan je dan weer in je auto en start hij ook nog. Is er in de tussentijd ooit iets met de startonderbreker gebeurd, dan kan het zijn dat alles opnieuw geprogrammeerd moet worden.

Toegevoegd na 2 uur:
Het chassisnummer staat ook op het kentekenbewijs. (ligt toch zeker niet in de auto?)
jc54
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
waar kan ik chassisnummer vinden? hoeveel zou ongeveer kosten voor een nieuwe sleutel ?
jc54
11 jaar geleden
Het chassisnummer staat waarschijnlijk op een stikker in het hoekje achter de voorruit bij het stuur. Als het een sleutel is met transponder, moet je al gauw op zo'n €120,- tellen.
De fiets of het OV pakken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je zoekt hem eerst heel goed als je hem niet hebt gevonden dan ga je naar je verzekering en dan krijg je een nieuwe maar je moet dan wel betalen