Ik zoek het kleurnummer van mijn auto Mercedes vito 2001 80-vv-hv wie kan me helpen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
1.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Komt dat type dan maar in één kleur voor?
Antoni
11 jaar geleden
Volgens de website van de RDW: https://ovi.rdw.nl/VoertuigDetails.aspx is je auto een Mercedes-Benz 108 CDI. Helaas vond ik op die website geen gegevens over de kleur.

Antwoorden (2)

Probeer eens te zoeken n.a.v. onderstaand plaatje
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Antoni
11 jaar geleden
De bron lijkt mij handig(er)! +1
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je,als je naar de bron gaat,kun je het merk van de auto zien en n.a.v. de cijfers die erachter staan,moet het plaatje met de kleurcode te vinden zijn.
Hallo Gast127819,

Bij Mercedes staat meestal een sticker met kleurnummer in de deursponning, maar bij de bedrijfswagens van Mercedes staat meestal geen kleurnummer vermeld.

Als het goed is heb je bij je onderhoudspapieren een groene brief met voertuiggegevens.
Helemaal rechtsbovenin die brief staat het kleurnummer.

Als je die brief niet hebt kun je altijd de dealer bellen en geef je je kenteken of chassisnummer , en geven ze het kleurnummer.

Succes,
Leonard