Mijn auto moet aan de computer wat zal het kosten?

Mijn auto moet aan de computer wat zal het kosten?om af te laten stellen het gaat om een peugeot.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Een diagnosecomputer aansluiten zou niets mogen kosten. Het is één minuut werk en dan kun je een aantal zaken uitlezen. Aan de hand daarvan moet er worden bepaald wat er gedaan moet worden aan de auto, dat is hier vandaan niet voorspelbaar.

Het uitlezen van een boordcomputer kost je ±50 euro en het rapport krijg je mee...

Dát gaat natuurlijk de Peugeot-computer bepalen....!

Ik hoefde er niets voor te betalen, terwijl ik niet eens vaste klant was. Het betrof een Opel.

Het uitlezen van de boordcomputer zelf kostte me destijds niets. Het oplossen van het geconstateerde probleem was helaas een ander verhaal...

Wij doen alles maar dan ook alles zelf aan de auto, maar de boordcomputer uitlezen kunnen we niet. Blijkbaar weet de garage dat er aan ons verder niks te verdienen valt, dus even aan de tap kost ons iedere keer zo rond de 25 euro. Van gratis heb ik in elk geval nog nooit iets gemerkt, hooguit berekenen ze achteraf vermoedelijk de kosten niet door als je ter plekke eventuele reparaties laat uitvoeren, als een soort service ofzo.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100