Is het mogelijk dat je wagenziek of misselijk kan worden als je in een kleinere wagen rijd.

Normaal rij ik in een Peugeot sw en vandaag door middel van een service aan mijn wagen in een citroen C1. In mijn eigen wagen heb ik nergens last van maar in de C1 wordt ik vrijwel direct misselijk. En als ik er uit ga is het vrij snel over. Kan dit, of zit het tussen mijn oren?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Ja hoe langer de wielbasis des te minder de kans op wagenziekte
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Dat is per persoon verschillend. Of het nou kleine wagen is of een grote. Mijn vrouw wordt wel misselijk als uren lang rijdt in een wagen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb dit als Citroën verkoper van de C1 nog nooit van een klant gehoord, wel van de Xantia dat er mensen waren die achterin misselijk werden door de hydro vering
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zou kunnen.
kleinere auto's die veren vaak veel stijver en heel anders station's en sedan's liggen vaak lichter op de weg en voelen voor een meerijder lekkerder aan , je hoort het wel vaker hoor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ben alleen wagenziek als ik zelf niet rij en dat heb ik in alle auo's
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb precies hetzelfde. Laatst heb ik in een golf gereden, en ik kwam er beroerd weer uit.
Zelf heb ik een grote auto met een prima vering en een heerlijke stoel, waar ik dan onderuitgezakt inzit.
Dan heb ik nooit geen last, en kom er fit weer uit.
Dus het zit niet tussen je oren denk ik.