ALFA-ROMEO auto wil niet goed lopen op lpg?

Alfa-Romeo 1.8 Twin-spark
LPG 3
265000 km gelopen
Probleem: bij rijden op gas. (op benzine is er geen probleem)
Start van de auto geen probleem.
Bij het weg rijden begint het, het gevoel is dat er te wijning brandstof krijgt.
Het rij gedrag is tot 90 km/h minder prettig. Boven de 90 km/h is het probleem weg.
Bij filerijden wil het zelfs zo zijn dat wanneer je gas geeft de auto even niet reageert . En constant aan het zoeken is naar brandstof aanvoer.
Bij korte afstanden rijden, (stoppen afzetten van de motor) Bij weg rijden wil dan niet stationair blijven draaien. En geen reactie bij het indrukken van pedaal.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Vermoedelijk heb je een elektronische brandstofregeling en is er sprake van een software fout.