is een mazda 323 xtreme uit 1998 een degelijke auto?

Is de mazda 323 xtreme uit 1998 een degelijke auto?
Aan welke kosten moet ik denken bij de aanschaf van dit merk en type auto?
Zelf ben ik gevallen voor het sportieve uiterlijk, maar zijn dit ook degelijke auto's en betaalbaar in onderhoud?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (1)

Mazda's zijn over het algemeen hele degelijke auto's (uitgezonderd de RX).
Natuurlijk speelt de kilometerstand een belangrijke rol maar over het algemeen zeer degelijke auto's. En qua onderhoud zal het niet gauw een miskoop zijn
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Net wezen kijken, maar helaas veel roest bij wielkassen dus deze gaat het niet worden.
Toch bedankt voor uw reactie.