Kan ik meedoen aan 2ToDrive als ik bijna 17 ben als ik mee wil gaan doen?

Ik ben nu 16 maar ik wil graag volgend jaar rond 1 juli met rijlessen beginnen en k word 18 juli 17... Mag ik dan nog meedoen?? Of ben ik dan te oud om op m'n 17e ook praktijkexamen te mogen doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (2)

Ja hoor dat kan gewoon, ik ben ook begonnen op mijn 16.5e jaar en ben inmiddels al 17 en heb 25 sept mijn praktijk examen. volgens de website kan iedereen die na 1 november 2011 17 jaar is geworden er aan meedoen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Okee gelukkig :) Ik heb wel die leeftijdscheck gedaan maar ik wilde het gewoon zeker weten..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nog een vraag: Zijn de lessen duurder dan gewone rijlessen bij een rijschool?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee hoor, je moet alleen 35 euro betalen voor zo'n begeleiders waar minimaal 1 en maximaal 5 begeleiders op kunnen staan waarmee jij dan voor je 18e mag rijden. Als rijlessen voor jongeren duurder zouden zijn dan zou het project niet echt werken, ik zie dit als een voordeel voor het geval als ik straks op mezelf woon dat ik dan niet meer aan zon rijbewijs hoef te denken.
Ja dat kan gewoon. Op http://to2drive.nl/ kun je een leeftijdscheck doen en zien of je mee kan doen. En als je te laat bent is er ook niks aan de hand, dan mag je vanaf je 18e gewoon rijden met je rijbewijs. En je rijbewijs halen kan al in 10 dagen bij sommige rijscholen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar geldt dat rijbewijs halen in 10 dagen dan ook voor mensen die aan 2ToDrive meedoen??