Als er al een aansluiting met het chassis is niet, dan is het gewoon een kwestie van opschroeven. Is dit niet het geval dan zal er gelast moeten worden. Vergeet niet dat er bij een trekhaak ook een stekkeraansluiting moet zijn en die is ook lastig aan te leggen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gelast? Voor zover ik weet zitten in vrijwel elke moderne auto bevestigingspunten in het chassis. Alleen niet altijd even makkelijk bereikbaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat bedoel ik te zeggen. Dan is het een kwestie van schroeven. Maar als je een auto hebt waar helemaal geen bevestigingspunten aanwezig zijn, zul je moeten lassen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wel goed lassen en als je weet dat het zoiezo niet echt gaat lukken niet doen! De schade is niet te overzien als een kar met 90km/h vrijbaan krijgt en helaas hebben de meeste geen oplooprem.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Btw +1

Andere antwoorden (1)

Ligt er vooral aan of je zelf handig bent. Het is niet moeilijk. Gewoon op je gemak werken, dan iedereen het. En voor de electriciteit even schem downloaden van het www van de betreffende auto.