Past een labrador achter in een Skoda Fabia?

Toegevoegd na 51 minuten:
(In de achterklep, niet op de achterbank)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (3)

Als je de achterbank bedoeld,ja daar past een labrador in.

Toegevoegd na 1 uur:
Hij zal er wel in passen,maar dat ga je toch niet doen,hij ziet niets.
Dit is ook levensgevaarlijk,vooral als er iemand van achteren op knalt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je je lab van het begin af aan leert in een auto plaats te laten nemen, dan zal dat zeker lukken. Als hij/zij vertrouwd is met autorijden, zal hij zich vanzelf "oprollen" en zich zo klein mogelijk maken. Het zal wel gaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik bedoelde ook in de achterklep/kofferbak oid, maar zeker niet oo de achterbank, dat is voor mensen, niet voor honden. Mn antwoordt blijft onveranderd.
In de kofferbak, dat gaat wel passen.
Helemaal als u de hoedenplank er uit laat.
Of het diervriendelijk is houden we even buiten beschouwing maar ik ben nuchter genoeg om te beseffen dat we niet allemaal in een royale station met een aangepaste benz of traliewerk rondrijden en dat er soms gewoon geen keuzes zijn.