Ik ben van plan een Dodge Ram Van (bus) te kopen, maar dan met 3 stoelen voorin. Zijn die te koop of moet dat extra worden ingebouwd?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (1)

Die uitvoering is bij mijn weten niet standaart, dus dat zal wel een ombouw worden van een standaart model.
Als dat mogelijk is ligt een beetje aan de constructie van de bodem.
De stoelen moeten namelijk wel degelijk bevestigd zijn op de bodem.
Degelijke verbouwingen worden vaak onderschat, ook het kostenplaatje.