Is het Mogelijk Hydraulics in Nederland onder je auto te zetten en er over de weg mee mogen?

In principe heb ik 2 vragen.
De eerste vraag is:
Is het mogelijk onder elke auto Hydraulics te zetten?
Wanneer het is toegepast, mag je ermee over de openbare weg?

Gr,
Jordy

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
6.5K

Het beste antwoord

Ja, je kan onder iedere wagen hydroliek plaatsen, voor veel " gewilde" modellen is het ook gewoon voor een bepaald merk en bouwjaar te koop.
Je kan en mag er ook gewoon mee over straat MITS de wegligging van de auto nog goed is en als er beveiliging in zit dat als de boel faalt je nog een minimale grondspeling hebt. ( met 100 met je chassis op de.grond klappen als je een afslag neemt word niet gezien als wegligging!..)
Vervelend is alleen dat je bij het plaatsen van hydroliek hele korte, stugge veren overhoud en dat dat erg.oncomfortabel rijd. Daarom kiezen steeds meer mensen voor airride, met de.moderne.pompen bijna net zo snel ( al kan je er niet mee springen) en véél meer comfort. Ook hier geld voor: bij fataal falen mag het.chassis de.grond niet raken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit mag wel, gezien je ook met airride mag rijden. Mits alles netjes is ingebouwd. Ik weet alleen niet of je hem mag bedienen tijdens het rijden