Voor wat dient de sticket om u oude nummerplaat terug op te sturen is het noodzakelijk ?

Ik ben van voertuig veranderd maar ook van nummerplaat. Nu dat ik een nieuwe nummerplaat heb moet de oude terug gestuurd worden naar DIV, maar ik heb gehoord van een soort sticker dat je van achter je oude nummerplaat moet kleven maar de garage waar mijn nieuwe nummerplaat is afgeleverd, zegt dat het niet moet ze zeggen dat je oude nummerplaat gewoon via de postkantoor kan opsturen. Is het waar want ik ben er niet zo zeker van, en wat is het nut van zo een sticker ik heb er eigenlijk nog nooit van gehoord :P

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (3)

Alleen nieuwe Europese platen hebben achterop een sticker, als de oude nog geen sticker heeft kunt u die zo terugsturen begrijp ik na lezing van de link.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet die sticker op de oude nummerplaat kleven en dan mag die zo de bus in.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die sticker is bij de nieuwe nummerplaat. Maar je kan de nummerplaat ook in een omslag steken en naar BIV opsturen.
Beide antwoorden in uw vraag zijn goed.
Met behulp van deze sticker kunt u deze gewoon op de bus "gooien", maar inleveren bij het postkantoor kan ook.
Zij verzorgen dan de verzending.

Het terugsturen is noodzakelijk om fraude zoveel mogelijk te beperken.