wat bedoelen ze met een volkswagen up die rijd op geluid ?

wat gebeurt er als je praat

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
1.3K

Het beste antwoord

Er is niet echt een volkswagen die je kunt kopen en die op geluid rijdt, het is een actie om naar London te kunnen gaan (winnen):

De uitwerking:
Volkswagen heeft een speciale actiesite ontwikkeld rond de actie Up! Holland Up!. Supporters van de Olympische ploeg kunnen zich inschrijven om met een Volkswagen Up die op geluid rijdt zo snel mogelijk 100 meter door hun straat af te leggen. De auto is voorzien van een decibelmeter die aan een elektronisch gaspedaal is gekoppeld. Door middel van de commercial en PR worden mensen naar deze site geloodst en kunnen zij zich inschrijven voor de actie of stemmen op de video's van andere deelnemers.

Toegevoegd na 50 seconden:
Er is dus wel zo'n auto maar alleen om die prijs te winnen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Daar bedoelen ze mee dat hoe harder geluid je maakt, hoe harder de Up rijdt. En als je niets zegt of schor bent, je niet vooruit zal komen. Maar dat is een reclamegrapje natuurlijk (Up rijmt op hup en dat is een aanmoediging).

Mijn Up rijdt prima, ook als ik niets zeg omdat ik er in mijn Uppie in zit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is geen grap, hij bestaat echt (zie antw. hierboven).