Wat is het belangrijkste, moet "hebben" auto accessoire?

Ik persoonlijk denk dat de bekerhouder is.
Zijn er nog andere ideeën?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's
1.1K

Het beste antwoord

Ik zelf denk aan een veiligheids hamer waarmee je een ruit kan verbrijzelen en of de auto gordel mee kan open snijden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (24)

een ingang in je radio waar je een mp3 speler op aan kunt sluiten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een goede plek om je zonnebril op te bergen. op zo'n manier dat hij tijdens het rijden goed opgeborgen zit, maar ook dat je tijdens het rijden hem snel kan pakken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Navigatiesysteem. Dat is zoveel veiliger en gemakkelijker.
itsme
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niks veiliger, mensen die constant naar dat ding kijken, mee lopen te ping..rutsen en of op de rem stampen omdat 50meter wel erg snel ging - is niet van mij btw
Een fatsoenlijk dashboard of dashboardkastje om je spullen op of in te kunnen doen. Helaas ontbreekt het daar in mijn auto aan dus vandaar dat ik die in vergelijking met onze vorige auto, erg mis. Vooral wanneer je passagiers hebt en je je spullen dan ook niet op de stoel naast je kwijtkunt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voldoende kofferruimte,niet dat deze met 3 kratjes bier al helemaal vol zit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een flinke halfmeter lange Maglite. Geeft licht als je dat nodig hebt, en doet behoolijk pijn als je er een klap mee krijgt.....

Toegevoegd na 40 minuten:
En.., een Engelse Sleutel, óók altijd makkelijk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De airbag!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een EHBO-koffer. Mocht er iets gebeuren onderweg heb je altijd de eerste hulp bij de hand.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Electrisch verwarmde buitenspiegels en de stoelverwarming. Deze ga ik met dit weer pas écht waarderen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Na alles wat al genoemd is vind ik de trekhaak ook belangrijk! In de zomer om de sleurhut mee te nemen en tussendoor om de fietsen op te kunnen zetten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Babyfaced;

Ik vind airco altijd wel erg lekker. Maar de electrisch verwarmde voorruit die mijn vorige auto had is in deze tijd van het jaar weer ideaal; niet meer krabben!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben een enorme kouwkleum, dus met dit weer ben ik heel erg blij met de standkachel, de auto is dan al lekker warm als je instapt en je hoeft niet te krabben! Verder de airbags en ik vind dat dingetje waar je je parkeerbonnetje onder kunt stoppen ook wel heel handig, ik heb al een keer een bekeuring gehad omdat het bonnetje van m'n dashboard afgewaaid was terwijl ik de deur dichtgooide.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat iedereen meteen vergeet is het allerbelangrijkste; De auto zelf, als je die accessoire niet hebt, dan heb je geen enkele andere accessoire verder nodig...

Als je dan toch een accessoire wil horen dan zou ik zeggen: Zo´n klein stijgerend paardje op de grille, zie plaatje... Dat vind ik dan weer onmisbaar...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een open dak meer dan airco om gewoon de zon te zien, de lucht te voelen .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een setje reserve-lampen en de gevarendriehoek lijkt me het belangrijkst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lifehamer is belangerijk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een lekker klinkend audiosysteem is onontbeerlijk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De sleutel.

Want dat betekent dat het mijn auto is
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
electrische ramen + spiegels, dat gekut onder het rijden is niks. Dat vindt ik echt een vereiste aan een auto.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zodra de auto een jaar of 7 auto is geworden, gaan die dingen altijd haperen... Daardoor zijn 't meestal ondingen, want ik kan me geen jonge auto veroorloven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb een 10 jaar oude auto. 212000 op de teller. Niks geen problemen met de electrische ramen en spiegels. Wel met de achterramen die gaan met de hand open en dat gaat HEEL zwaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb electrische ramen en vindt het een ramp...heb ik geparkeerd..zet de motor uit...en ja hoor..vergeet weer het raam dicht te doen....nou dan het contact maar weer aan pfffff
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@muts52: oh, die van mij werken nog 2 minuten na uitzetten motor. Sommige auto's kun je het ook dicht laten gaan door het knopje van de afstandsbediening (van je slot) 5 seconden ingedrukt te houden.
Een vaatwasmachine. Je kunt niet zonder.

Toegevoegd na 4 dagen:
ok, omdat er hier een stel opelrijders zijn die diep in willen gaan op deze materie...... een kookeiland, dat is volslagen onmisbaar in jullie burgerbak

in mijn auto is een V8 of meer onmisbaar, verder kan het me weinig schelen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een min....wat een achterlijk antwoord!
Heb voor het eerst een auto zonder achterruitenwisser.

Die mis ik dus echt wel!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zonder meer: je sound-system.
Verder mis ik cruise-control trouwens heel erg op mijn huidige auto - omdat ik 't bij een andere auto gewend was. En dat reed lekker ontspannen (=wellicht ook: veiliger).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een raamwisser!
Ik heb s'morgens nogal eens last van natte ruiten en zit de 1e paar honder meter het voorraam schoon en dampvrij te trekken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een kruissleutel , voor als je lekke band krijgt.