Wat is het belangrijkste, moet "hebben" auto accessoire?

Ik persoonlijk denk dat de bekerhouder is.
Zijn er nog andere ideeën?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik zelf denk aan een veiligheids hamer waarmee je een ruit kan verbrijzelen en of de auto gordel mee kan open snijden.

een ingang in je radio waar je een mp3 speler op aan kunt sluiten.

een goede plek om je zonnebril op te bergen. op zo'n manier dat hij tijdens het rijden goed opgeborgen zit, maar ook dat je tijdens het rijden hem snel kan pakken.

Navigatiesysteem. Dat is zoveel veiliger en gemakkelijker.

Een fatsoenlijk dashboard of dashboardkastje om je spullen op of in te kunnen doen. Helaas ontbreekt het daar in mijn auto aan dus vandaar dat ik die in vergelijking met onze vorige auto, erg mis. Vooral wanneer je passagiers hebt en je je spullen dan ook niet op de stoel naast je kwijtkunt.

Voldoende kofferruimte,niet dat deze met 3 kratjes bier al helemaal vol zit.

Een flinke halfmeter lange Maglite. Geeft licht als je dat nodig hebt, en doet behoolijk pijn als je er een klap mee krijgt..... Toegevoegd na 40 minuten: En.., een Engelse Sleutel, óók altijd makkelijk!

De airbag!

Een EHBO-koffer. Mocht er iets gebeuren onderweg heb je altijd de eerste hulp bij de hand.

Electrisch verwarmde buitenspiegels en de stoelverwarming. Deze ga ik met dit weer pas écht waarderen.

Na alles wat al genoemd is vind ik de trekhaak ook belangrijk! In de zomer om de sleurhut mee te nemen en tussendoor om de fietsen op te kunnen zetten.

Ha, die Babyfaced; Ik vind airco altijd wel erg lekker. Maar de electrisch verwarmde voorruit die mijn vorige auto had is in deze tijd van het jaar weer ideaal; niet meer krabben!

Ik ben een enorme kouwkleum, dus met dit weer ben ik heel erg blij met de standkachel, de auto is dan al lekker warm als je instapt en je hoeft niet te krabben! Verder de airbags en ik vind dat dingetje waar je je parkeerbonnetje onder kunt stoppen ook wel heel handig, ik heb al een keer een bekeuring gehad omdat het bonnetje van m'n dashboard afgewaaid was terwijl ik de deur dichtgooide.

Wat iedereen meteen vergeet is het allerbelangrijkste; De auto zelf, als je die accessoire niet hebt, dan heb je geen enkele andere accessoire verder nodig... Als je dan toch een accessoire wil horen dan zou ik zeggen: Zo´n klein stijgerend paardje op de grille, zie plaatje... Dat vind ik dan weer onmisbaar...

Een open dak meer dan airco om gewoon de zon te zien, de lucht te voelen .

Een setje reserve-lampen en de gevarendriehoek lijkt me het belangrijkst.

Bronnen:
http://www.gratistheorie.nl/auto/voertuigk...

Lifehamer is belangerijk

Een lekker klinkend audiosysteem is onontbeerlijk!

De sleutel. Want dat betekent dat het mijn auto is

electrische ramen + spiegels, dat gekut onder het rijden is niks. Dat vindt ik echt een vereiste aan een auto.

Een vaatwasmachine. Je kunt niet zonder. Toegevoegd na 4 dagen: ok, omdat er hier een stel opelrijders zijn die diep in willen gaan op deze materie...... een kookeiland, dat is volslagen onmisbaar in jullie burgerbak in mijn auto is een V8 of meer onmisbaar, verder kan het me weinig schelen

Heb voor het eerst een auto zonder achterruitenwisser. Die mis ik dus echt wel!!

Zonder meer: je sound-system. Verder mis ik cruise-control trouwens heel erg op mijn huidige auto - omdat ik 't bij een andere auto gewend was. En dat reed lekker ontspannen (=wellicht ook: veiliger).

Een raamwisser! Ik heb s'morgens nogal eens last van natte ruiten en zit de 1e paar honder meter het voorraam schoon en dampvrij te trekken.

Een kruissleutel , voor als je lekke band krijgt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100