is er een manier om eerst geen wegenbelasting en verzekering te betalen want ik kan er pas in rijden als ik 18 ben voor de auto ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Dan kan je de auto laten schorsen, dat kan bij een oostkantoor bij jou in de buurt. Ik weet niet precies hoeveel dat kost. Toegevoegd na 20 seconden: Postkantoor bedoel ik *

Uw voertuig tijdelijk niet gebruiken (schorsen) Als u van plan bent om met uw voertuig langere tijd geen gebruik te maken van de openbare weg, kunt u de voertuiggebonden verplichtingen stopzetten door een zogenoemde schorsing. U hoeft dan tijdelijk (indien van toepassing) niet meer aan de APK-plicht, de motorrijtuigenbelasting en WA-verzekeringsplicht te voldoen. U kunt dit doen door een schorsing aan te vragen. De geldigheid van het kenteken wordt dan geschorst. Als u met uw voertuig tijdelijk geen gebruik maakt van de openbare weg, dan kunt u dit voertuig op verschillende manieren schorsen. •Online via deze website of •Bij een van de PostNL Postkantoor of bij de RDW-balies in Veendam, Zoetermeer of Den Bosch. Meer informatie over online schorsen vindt u in het artikel Schorsing online aanvragen, verlengen of opheffen. Op deze website van De Rijksdienst voor het Wegverkeer, kun je alle informatie vinden: http://www.rdw.nl/nl/particulier/auto/schorsen/Pages/Voertuigtijdelijknietgebruikenschorsen.aspx

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100