Bij de meeste voertuigen en dat zal bij u niet veel anders zijn zit deze onder aan de zijkant van uw reservoir.
Meestal zit deze geklemd dmv een rubberen ring die tevens ook voor de afdichting zorgen.

De eenvoudigste weg om dit soort "accessoires" te vinden bij vreemde auto's is om de leidingen te volgen, te beginnen dus bij het reservoir.
Mocht een dergelijke pomp nieuw of tweedehands niet 1.2.3 voorhanden zijn, dergelijke pompen zijn eigenhandig goed te reviseren.
Meestal is de motor gecorrodeerd door het inwerken van het vloeistof ( het asje draait immer in dat zelfde vloeistof en trek dit de lager in ) dit zijn MB 380 elektromotoren, en deze kunnen ook uit een andere pomp gehaald worden ( of een hobby modelbouw winkel )
U hoeft alleen hierbij met een dremel de bovenzijde van de pomp los te slijpen.
Na montage hoeft u daarna alleen de deksel weer terug te lijmen en afwerken met siliconenkit of zeer strak met isolatietape af te tapen.