Welke wereldwijde autoverhuurbedrijven zijn het goedkoopst?

Een website voor een vergelijk van lage kosten is ook goed.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (1)

Je kan niet zeggen dat die of die autoverhuurder het voordeligst is, dat scheelt van land tot land of zelfs van plaats tot plaats. Over het algemeen kan je wel zeggen dat huren direct op de site van de verhuurder vaak duurder is dan via een internetbroker . Ik heb zelf goede ervaringen met Car del Mar ( Met perfecte Nederlandstalige begeleiding na een aanrijding) en Easyterra.

Kijk wel goed wat voor pakket je boekt. Denk hierbij aan afkoop eigen risico enz.