Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Lease bedrijfsauto

Ik heb nu 3 offertes voor de lease van een bedrijfsauto. En alle negatieve reacties neem ik voor lief, want ik ga nu eenmaal voor Duitse degelijkheid en betrouwbaarheid...

Als eerste bij de Opel geweest voor een Combo. De kans dat deze qua ruimte af valt is 95%. Vervolgens een zeer aangenaam gesprek gehad voor de VW Caddy. Ik moet zeggen dat de ruimte in de nieuwe Caddy mij 200% mee valt. En in de Caddy zoals die er staat heeft die erg veel extra's voor een aangenaam bedrag. En als laatste bij de Mercedes geweest voor een offerte van een Vito. Zoals gebruikelijk bij Mercedes zijn erg veel luxe standaard. Nadeel is dat je er vrijwel niets van ziet, omdat het allemaal mooi is weg gewerkt. Voordeel is dat de Vito de meeste ruimte heeft. Nadeel is dat ik voor het totaalbedrag bijna 2 Caddy's heb...

Bij de laatste 2 is de laadruimte meer dan voldoende. Wat is jullie ervaring met de Vito en/of de Caddy?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Auto's
554

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Over de Vito kan ik geen ordeel vinden. Ik heb zelf bijna 2 jaar caddy gehad, en ik vind dat heerlijk rijden. Ik rij af en toe in een combo en die vind ik absoluut niet lekker rijden. Is heel stug en je zit heel laag bij de grond. In een caddy zit je wat hoger. Maar goed dat is mijn smaak natuurlijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding