Kan mijn achterruit verwarming eenvoudig gerepareerd worden?

Van de lijnen van de achterruit verwarming (ik druk dit vast heel stom uit) doen er nog slechts 3 het. Nu is het niet erg maar dat wordt van de winter echt een probleem.
Is dit iets wat eenvoudig te repareren is?
Rover 620

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
4.5K

Antwoorden (2)

Hallo

Ik vermoed dat er in de achterruit een kras zit ???

Dit betekent dat de lijnen van verwarming onderbroken zijn !!

Even goed kijken en dan zal je dat zelf ook zien

Er is bij de auto onderdelen zaken zoals brezan of slager een potje zilver verf te koop

Plak met afplak tape onder en boven de onderbroken lijnen af en verf dan het beschadigde deel met de speciale verf

Als dat goed gedroogd is zal de achter ruit weer wasem vrij zijn
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er bestaat zilverhoudende verf waarmee men de onderbrekingen van de lijntjes weer kan doorverbinden.
Met enige handigheid zul je de achterruitverwarming op deze wijze kunnen repareren.