Kan je het waarschuwingspiepje dat je je gordel niet omhebt uitschakelen in een Ford Mondeo station?

In mijn auto is denk ik een sensor stuk in de gordel. Ook al heb ik netjes mijn gordel om hoor ik het waarschuwingspiepje en zie ik op het dashboard de melding dat ik de gordel niet om heb. Het gaat om een Ford Mondeo Station. Als ik even wiebel met de gordel dan gaat het geluid even uit. Bij de garage zeggen ze dat de gehele gordel vervangen moet worden om het geluid weg te krijgen.... Maar is er geen andere manier?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's
1.6K

Antwoorden (2)

Waar je de gordel in vast klikt, draai die maar eens open. De rest wijst dan voorzich.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja dat kan uit, alleen is dit wel een APK puntje.