Voor mijn enquete (afstuderen) zoek ik nog zo'n 250 respondenten die in het bezit zijn van een auto. Waar kan ik die vinden?

Ik heb mijn (online) enquete al op verschillende autofora geplaatst + Fok!, Tweakers, etc. Alleen worden zijn berichten, zoals verwacht, steeds verwijderd.

Ik heb m uiteraard ook al op Twitter & Facebook geplaatst.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (2)

wat dacht je van een simpele manier : flyeren !
of bij een benzinestation een uurtje gaan staan en mensen aanspreken ?
of gewoon bij mensen in de brievenbus een A4 met gegevens erop ...

Toegevoegd na 22 minuten:
hier op gv zijn heel veel gebruikers -wij- en ik heb geen auto, maar heel veel anderen wel, dus

een kleine vraag op GV misschien ? :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar heb ik natuurlijk ook over nagedacht. Maar misschien dat iemand nog andere mogelijkheden weet. Bedankt voor je reactie in ieder geval :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar dat gebeurt ook wel. Vanuit mijn afstudeerbedrijf mag ik een aantal prijzen verloten onder de respondenten. - Smartphone Cardock
- iPhone Cardock
- Telefunken ES 6010 (autoradio)
- Dockable mediaplayer (dvd-speler + hoofdsteunhouder)
- Telefunken ES 7050 BT (autoradio)
Gewoon massaal briefjes onder ruitenwissers doen met een hele korte uitleg en een verwijzing naar de online enquête. Kortom gewoon de boer op gaan