Kapotte volkswagen Cabrio 1997 airco. welke condensor?

Ik heb een volkswagen Cabrio uit 1997 met jaja airco, helaas is deze onlangs kapot gegaan en de beunhaas vertelde mij een condensor te kopen. Nu kwam ik er een aantal tegen maar weet echt niet de verschillen? Kan er iemand helpen? Ik kwam zelf tot de volgende:

http://www.coolcar-automotive.nl/Basis.aspx?Lid=88&Lit=TEKST&typecode=7556

maar ja, welke is het meest geschikt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een Jaja Airco ken ik niet ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
anders lezen, met jaja - airco! maargoed onzinnig antwoord
walter
11 jaar geleden
Dan vraag ik me af, waarom moet je airco in je cabrio hebben? Het idee is toch dat je je dak open doet bij mooi weer? :-)

Antwoorden (1)

Nou, jij hebt een lekkere beunhaas!!
Het lijkt mij beter om het aan hem te vragen,hij heeft het immers gezien.
Als advies geef ik je www.winparts.nl daar vind je zeker de geschikte, en anders bel je hun op en helpen ze je verder.

Succes ermee,
Leonard