Welke verzekering is goedkoop voor bmw?

Bmw 320i, bj 1999
waar kan ik hem het goedkoopste verzekeren?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
Amadea
11 jaar geleden
Als je een dure auto kunt kopen kan er toch ook wel een dure verzekering bij....
paulus811
11 jaar geleden
Nou Amadea, zo duur is een bmw uit 1999 niet hoor. Raar dat mensen altijd menen te moeten reageren als iemand een bmw rijdt. Had klikap dezelfde vraag voor een VW Golf gesteld, dan had je geen reactie geplaatst. En op een VW Golf kun je ook met gemak 50.000 euro stukslaan.

Antwoorden (2)

Het is bijna onmogelijk om te zeggen welke autoverzekering het goedkoopst is, omdat het van veel factoren afhangt. All-risk, WA-casco, WA, leeftijd, postcodegebied, aantal schadevrije jaren, en je kunt zelfs bij sommige verzekeringen de prijs drukken, door een hoger eigen risico te nemen.

De Consumentenbond testte vorig jaar autoverzekeringen, en nam voor al die verschillende factoren een gemiddelde. Daar kwam uit dat o.a. PolisVoorMij, Lancyr, Verzekeruzelf (autosecure), ZLM (alleen Zeeland en Brabant) en zelf.nl goedkoop zijn. Duur zijn Aegon, Unigarant, Ditzo en Nationale Nederlanden.

Het beste is, om op een vergelijkingssite je gegevens en wensen in te vullen, en dan rolt er vanzelf een goedkope verzekering uit. Als je dat op verschillende sites doet, krijg je een vrij nauwkeurig beeld, van wat deze verzekering je gaat kosten. Als je vervolgens met een van de goedkope resultaten ook nog naar de site van de verzekering zèlf gaat, en daar je gegevens nogmaals invult, kun je het ook prima controleren.

Hieronder 3 voorbeelden van vergelijkingssites. Er zijn er veel meer!
http://www.autoverzekeringvergelijking.com/
http://www.independer.nl/autoverzekering/intro.aspx
http://www.verzekeringssite.nl/autoverzekering/

Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
paulus811
11 jaar geleden
goed volledig antwoord, kan r niet anders dan een + voor geven.
Ik denk dat Verzekeruzelf.nl toch wel 1 van de goedkoopste autoverzekeringen heeft.