Waar koop je die mini ruitenwissers voor de auto-buitenspiegels?

Tussen de 10-5 jaar geleden eens een keer gezien, echt super voor de buitenspiegels. Kan ze nu niet meer vinden.

Toegevoegd na 1 uur:
Het was een kleine om in de hand te houden ruitenwissertje.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (3)

Volgens mij waren ze geïnstalleerd op de 'dure' auto's, en intussen hebben die verwarmde buitenspiegels en stoelzittingen, dus zijn ze niet meer nodig...Dus ik denk niet, dat je ze nog kunt kopen - hooguit bij de sloop of misschien op Marktplaats...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb overal voor je gekeken op internet, maar bovenstaand antwoord zal waarschijnlijk kloppen. Want op de duurdere auto's zijn ze destijds inderdaad geinstalleerd. Maar los kopen kun je niet (meer). Je zal dan inderdaad al moeten kijken bij de sloop.
Of marktplaats in de gaten houden. (Ik heb nu gekeken en ben nog niks tegen gekomen... )
Geduld is een schone zaak? :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In de "miniruitenwissersvoordeautobuitenspiegelswinkels"