Om de velg zit de band. De wieldop zit in de velg geklikt.

Succes..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Om de velg zit de band.. Een wieldop is om de bouten achter te verstoppen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
een velg zit een band omheen of zit de velg in de band en
en wieldop is voor de sier.
groetejs
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De velg is dat gedeelte waar de band op zit (net als bij een fiets), de wieldop -die je aan de buitenkant ziet- zit er voor de sier op.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hier zie je een filmpje waar een wieldop op een velg wordt geplaatst. Het zwarte metalen ding is de velg, de wieldop is van zilverkleurig plastic.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En nu het filmpje nog erbij.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zie het. Alleen op de echte site site. Op de mobiele site zie je niks.