Waar in Breskens kan ik veilig mijn auto parkeren voor meerdere dagen?

Ik wil m'n auto, met belgische nummerplaat parkeren in de buurt van de veerboot naar Vlissingen, moet ik niet 100 km omrijden door de westerscheldetunnel, maar ik ben bang om m'n auto meerdere nachten alleen daar bij die 's nachts verlaten veerhaven te laten staan...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
5.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom neem je de auto niet gewoon mee met de veerpont?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas, het nog enkel een voet- en fietsveer...

Antwoorden (2)

Er zullen meer mensen zijn met hetzelfde probleem als u en ik vermoed dat het parkeerterrein bij de boot niet helemaal verlaten zal zijn.
Ik kan me uw zorgen wel voorstellen. Misschien is het een goed idee om uw auto gewoon in een normale straat in het dorp zelf te parkeren? Het oude dorp, ten oosten van het veerterrein, is op korte loopafstand van het veer en een normale straat met woonhuizen is nooit zo verlaten als het veerterrein.
De auto de boot op nemen, zoals iemand reageert, is geen optie meer tegenwoordig. Fietsen kunnen nog wel mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan je over geen enkele locatie zekerheid geven, echter kan ik je wel vertellen dat de criminaliteit in dat gedeelte erg laag is. Ik woon zelf in Vlissingen en reis regelmatig met de boot. Mocht je het niet vertrouwen kun je hem altijd nog bij hotel/rest. de Milliano parkeren, al moet je dan wel een stukje lopen.

De andere optie is natuurlijk om de tunnel te nemen.