Waar kan ik het goedkoopst een auto huren? zie uitleg

We zijn met 3 mensen van 20 die 2,5 door europa gaan touren. We zoeken een station. Waar (in omg. Nijmegen) kunnen wij het goedkoopst een auto huren?
(auto kopen is geen optie)
Bij voorbaat dank!

Toegevoegd na 1 minuut:
2.5 week

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (3)

Je leeftijd zit in dit geval tegen. De meeste verhuurbedrijven hanteren een minimum leeftijd van 21 jaar en een vereiste dat je minimaal 2 jaar je rijbewijs hebt. Met een beetje geluk kun je hier nog wel wat op vinden, bijv. iemand die voor die tijd nog 21 wordt.

Verder moet je rekening houden met ongeveer 500-600 euro aan kosten en daarvoor krijg je ongeveer 150 km's vrij te rijden per dag.
Kijk bij Sixt of Budget voor prima auto's.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn advies is kijk niet naar een goedkope auto om te huren maar kijk naar een zuinige auto. Als je wil toeren maak je veel kilometers en de verhuurprijs zou dan het verschil kunnen maken met de brandstof prijs. Ook moet je na 100 km (per dag) extra geld betalen bovenop de verhuurprijs.

Ook je leeftijd zorgt voor problemen. Meestal wil een verhuurbedrijf alleen een auto verhuren aan mensen ouder dan 24. Het kan wel maar ze vragen een extra toeslag omdat je zo jong bent.

Je kunt kijken bij DP autoverhuur, of multirent.
Ondanks dat het kopen van een auto geen optie is. Is dat wel het goedkoopste waarschijnlijk. Kopen en na de vakantie weer verkopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hi! Check http://www.eautohuur.nl. Hierop worden van verschillende autoverhuurders voertuigen aangeboden via rentalcars.

Als je een autokeuze naar jouw email adres doorstuurt dan krijg je binnen een paar uur zelfs een korting aangeboden.

Heel veel vakantie plezier en Succes!