hoeveel kost het per dag om een lamborgini te rijden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's
3.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry Pim, drukte verkeerd. Echt goed vindt ik de vraag namelijk niet. De volgende stelt de vraag met een porsche....

Het beste antwoord

Neem je aankoopbedrag minus het bedrag wat je er voor terug krijgt na een aantal jaren die je er mee wil rijden (factor X) deel dit bedrag door X en 365,25
Dit kost ie per dag (hij staat per slot van rekening voor je deur te roesten) en dan moet je er nog mee gaan rijden.
Maar je vraagt wat ie kost om te rijden:
Komt nog bij verzekering, wegenbelasting en onderhoud. Vergeet hierbij niet dat ie best wel een slokje benzine lust en enorm hard kan rijden. Dus moet je boetes voor snelheidsovertredingen ook incalculeren. Deel deze kosten op jaarbasis ook door 365,25 en tel dit bij het bovenste bedrag op. Denk dat je nu een redelijke berekening kan maken voor wat die Lamborgini per dag kost. En dan heb ik het renteverlies nog niet meegerekend. En over verlies gesproken wil ik je ernstig waarschuwen voor snelheidsovertredingen met deze geweldige machine. Het kan je je rijbewijs kosten maar als ie al na de eerste dag in beslag wordt genomen komt een dagje Lamborgini rijden je wel HEEL erg duur te staan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Aan belasting? Minder dan een vrachtwagen schat ik...
En als de de Lambo leent dan kost het alleen benzine, want er is er geen een die op diesel rijdt...

Maar omdat je vraag zo algemeen gesteld is, dan kun je toch geen specifiek antwoord verwachten...

Dus ik moet aanvoelen dat je bedoeld in Nederland en dat je op die ene dag toevallig niet vanuit Maastricht naar Groningen moet een daar een pakketje af te leveren en weer terug naar Maastricht...

Nou dan zeg ik: 350 euro...
Dan krijg jij een specifiek antwoord op een algemene vraag... En dan mag jij zelf de specificaties bepalen waaronder ik aan die 350 euro kom...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je een Lamborghini Gallardo (pfff...moooooi) wilt huren kan het ook.

Een gehele dag huren, bijv 10 uren (08.00u t/t 18.00u) 1.099,- incl. 100 km vrij. 1 hele dag 1.700,- incl. 100 km vrij. 1 hele dag is bij ons 24 hele uren. Huren op een zaterdag of zondag rekenen wij 12% extra op de basisprijs!

Dan betaal je ook per dag...

Toegevoegd na 21 minuten:
Deze is iets goedkoper : http://auto.aanbodpagina.nl/lamborghini-diablo-of-ferrari-f355-spider-huren
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik blijf wel gewoon in mn opeltje rijden :P
Dat kost € 2385,=

http://www.exoticcars.nl/exoticcars.nl/cms/car.php?id=2
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vergeet Lamborgini.
Rijdt Corvette.

Goedkoper, beter, sneller etc etc etc
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Juist, ik koop een nieuwe auto, bijna 3x voor de prijs van jou Corvette en rij hem er trouwens ook nog uit ook! Wedden?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.youtube.com/watch?v=wbd0yvBFE7w